Wycieczka do Bałtowa

Dnia 23 maja klasy 5A i 5B wybrały się do Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego. Niezwykłą przygodę rozpoczęliśmy od miejsca zwanego Oceanarium – dzięki nowoczesnej technologii dowiedzieliśmy się, jak wyglądało życie podwodne miliony lat temu. Kolejną atrakcją stała się wędrówka ścieżkami Jura Parku.

Mogliśmy zobaczyć modele dinozaurów i innych prehistorycznych stworzeń naturalnej wielkości! Skorzystaliśmy tutaj z wiedzy i doświadczenia przewodnika, który bardzo ciekawie opowiadał o minionym świecie.

Równie fascynująca była wizyta w kinie emocji 5D, gdzie nowoczesne technologie potrafiły zaskoczyć tych najodważniejszych. Kolejnym punktem wycieczki był Park Rozrywki – karuzele, zjeżdzalnie, statek piracki zostały opanowane przez naszych rozemocjonowanych piątoklasistów! Po wspólnym obiedzie przyszedł czas na kolejne zaplanowane atrakcje. Integracyjną częścią wycieczki stało się miejsce zwane Sabatówką – to wioska bardzo sympatycznych czarownic, które przygotowały świetne zabawy połączone z aktywnością fizyczną na świeżym powietrzu. Ogromny entuzjazm wzbudziło zwiedzanie Bałtowskiego Zwierzyńca. Najpierw odbyliśmy przejażdżkę schoolbusem pomiędzy zwierzętami egzotycznymi: lamami, wielbłądami, strusiami, dzikami, końmi i innymi, a następnie zwiedziliśmy Park Miniatur zabytków polskich – zamki, pałace, kościoły wybudowane w Polsce wiele lat temu.

Na zakończenie wizyty w Bałtowie zakupiliśmy pamiątki. Z wycieczki do Krainy Dinozaurów wszyscy wrócili zadowoleni i pełni wrażeń. Była to nie tylko niezapomniana przygoda, ale też doskonała lekcja prehistorii.