,Skądkolwiek wieje wiatr, Niech zawsze ma zapach Tatr’’

Wycieczki szkolne – to czas ulubiony przez uczniów. W dniach 4-5 października dzieci z klas 2c i 3a uczestniczyły w wycieczce turystyczno-krajoznawczej w Tatry.

Pierwszym punktem wyprawy była Dolina Strążyska. Uczniowie spacerowali radośnie górskimi szlakami w prawdziwie bajecznej pogodzie. Na końcu spaceru czekał na nich zjawiskowy wodospad.

Po przyjeździe do miejsca spoczynku zostaliśmy zakwaterowani w Willi Kurant. To klimatyczny ośrodek z góralską atmosferą.

Dla dzieci czekało tu wiele atrakcji: plac zabaw, boisko do piłki, sala gimnastyczna, ale także niewyobrażalnie pyszna i urozmaicona kuchnia. To było prawdziwe, góralskie jedzenie i dosłownie smaczne  – ,,jak u mamy’’.

Kolejnego dnia rankiem grupa wyruszyła spacerem pod Skocznię Narciarską. Wszyscy w czasie zimy podziwiamy ją w telewizorach kibicując naszym skoczkom. Następnie mali wędrowcy  przeszli przez znane Krupówki, gdzie zakupili góralskie pamiątki i pyszne oscypki. Kolejką linową wjechaliśmy na Gubałówkę, gdzie w pięknym słońcu podziwialiśmy zapierające dech w piersiach widoki i spędzaliśmy czas na górskiej polanie.

Wypoczęliśmy doskonale! Przywieźliśmy do Kielc niezapomniane wrażenia i dużo góralskiego optymizmu.